“Диор Цруисе” 2024 – на путу за Мексико
Диор, као један од најпознатијих модних брендова у свету, често представља своје колекције током модних ревија и такозваних недеља моде. Без обзира на то, организују и посебне догађаје као што су празничне изложбе бродова на којима се могу видети њихови дизајни. И како се испоставило, такво крстарење се брзо приближава. Модна кућа је открила своју колекцију “Диор Цруисе” 2024 представиће се у Мексико Сити 20. маја. Још не знамо тачну локацију.
Наставак традиције
Свако ко је имао прилику да се удуби у активности бренда зна да његов уметнички директор, Мариа Гразиа Цхиури, у свом приступу стварању комбинује моду са културом и уметношћу. У ствари, он је у бренду од 2016. У својим збиркама Цхиури се често односи на историју, традицију и културу различитих региона и народа. Такође се често бави друштвеним питањима као што су родна равноправност, феминизам и различитост. Њене колекције за Диор одражавају њена чврста уверења и, наравно, годинама стичу признање међу модним критичарима и присталицама бренда.
извор: вогуе.цо.ук
Након што је његову колекцију однео на крстарење у Маракеш, Атину и Севиљу, имали смо прилику да видимо Диорову изложбу у Мумбају прошле јесени. Одржана је у сарадњи са Цханакиа, атеље и занатска школа у Мумбају за жене. Током тога, необично Индијски вез били прилагођени ексклузивном стилу Диора. Дизајнерка ће и ове године наставити традицију сарадње са домаћим занатлијама.
“Диор Цруисе” – Мексико више није само у мојим мислима
Испоставило се, међутим, да овогодишњи догађај није први контакт модне куће са овом латиноамеричком земљом. У колекцији “Диор Цруисе” за пролеће 2019. представљеној у француском граду Цхантилли, дизајнер је тражио инспирацију у “есцарамузас” – традиционалне мексичке жене на коњима. „Оно што ми је најфасцинантније код ескарамуза је то што се баве спортом за који се генерално верује да је домен ‘мачоа’ и то раде обучене у традиционалне, изузетно лепе и женствене хаљине” – речи су саме Чиури.
Зато су се њени модели појавили у Цхатеау де Цхантилли носећи различито украшене и модификоване верзије ових хаљина. Анализирајући одећу мексичких Амазонки, креативни директор је ушао мало дубље у историју. Студирала је и стиладелитас– жене војнике које се боре током Мексичке револуције 1910-1920. Ове жене су биле познате по страст према црвеним уснама, масивном сребрном накиту и обимним, везеним сукњама.
Туристички бум
Занимљив аспект при избору необичних дестинација за изложбе брендова је промоција самог места. Диорове ревије су велики догађаји у свету моде, којима присуствују дизајнери, модни уредници и познате личности из целог света. Организовање овакве манифестације природно привлачи пажњу медија, што доприноси потенцијалном повећању прихода од туризма. Чини се да је то додатна предност оваквог типа пројеката, а актуелни уметнички директор је тога савршено свестан.
„За Марију Грацију Кјури, свака колекција крстарења је као мапа из снова, прослава вештина и култура света. За ову јединствену емисију која ће бити представљена у Мексико Ситију,кућа жели да ода почаст сјају мексичког наслеђа. Креативни директор ће кроз ове узбудљиве дијалоге истаћи неке од амблематских личности и креативности ове земље, која је Диору прирасла срцу од оснивања куће 1947. године, наводи се у званичном саопштењу модне куће.
Оставите коментар