Цханел у Хонг Конгу
Хонг Конг је привукао модни свет на сјајан догађај – ревију реплике колекције Цханел Цруисе 2025. Око 2.000 гостију, укључујући бројне амбасадоре бренда, састало се да прослави јединствени тренутак ревије. Цханел у Хонг Конгу. Овогодишња колекција крстарења имала је посебан значај. Био је то последњи који је дизајнирала Виргиние Виард под називом ” црни лабуд ” бренда, која је у јуну неочекивано напустила место креативног директора. Иако се спекулише о њеном наследнику, Шанел још није најавила новог уметничког лидера. Током наредних сезона, француска модна кућа ће наставити своје пројекте захваљујући Тим интерних дизајнера ће бити одговорни за предстојеће изложбе Метиерс д’Арт у Хангџоу, хауте цоутуре у јануару и ревију на језеру Комо.
Шанел у Хонг Конгу: каква је била атмосфера на ревији?
Ревија колекције Цруисе 2025 одржана је у пространим ентеријерима Хонг Конг Института за дизајн, где су позвани гости имали прилику да се диве најновијим Цханеловим дизајном, инспирисаним морским мотивима. Колекција је укључивала: хаљине украшене шарама морских бића, купаћи костими везани машнамаи карактеристичан за Цханел јакне од твида, обогаћен овога пута ронилачким капуљачама. Ова јединствена комбинација елеганције и наутичке лакоће односила се и на приморски угођај Марсеја, где је ова колекција први пут представљена.
Након пројекције, гости су такође имали прилику да наставе вече на једној од легендарних филмских локација Хонг Конг – Схав Студиос. Овај студио, основан 1930-их, одиграо је важну улогу у успостављању Хонг Конга као „Источног Холивуда”. Цханел такође има своју историју тамо. У студију Шоу одржана је прва емисија у Хонг Конгу Карл Лагерфелд 2006. године
Симболично признање кинеском тржишту
Локација емисије није изабрана случајно. Ово није први пут да се Цханел представља у Хонг Конгу. Бренд годинама истиче значај овог града, који је једно од кључних тржишта у Азији. Са 10 бутика, то је једно од ретких места у свету (заједно са Паризом) где Цханел има тако снажно присуство. Тамо је бренд отворио свој први бутик 1979. године, у луксузном хотелу Пенинсула, пре годину дана потписао је један од највећих уговора о закупу од пандемије – двоспратни поп-уп “Чаробна кућа Шанел”. Све ово доказује снажну позицију бренда и поверење на домаћем тржишту.
Оставите коментар