Керинг конгломерат са климатском одлуком

191104104659 Ван Иунфенг 4
Пхото едитион.цнн.цом

Керинг је француски луксузни конгломерат који укључује модне гиганте као што су, Гуцци, Саинт Лаурент, Алекандер МцКуеен, или Баленциага. Заједно са ЛВМХ-ом, ово су два највећа концерна која се фокусирају на луксузну моду. На њеном челу је Франсоа-Анри Пино, који такође председава истоименом фондацијом која се бави проблемом насиља над женама широм света. Поред тога, конгломерат је укључен у многе друге друштвене активности, подржава развој младих талената и сарађује са уметничким универзитетима.

6 Франсоа Анри Пино
Пхото драперлине.цом

Прошлог петка, Керинг се званично обавезао да ће смањити емисију гасова стаклене баште за 40% до 2035. године. Ова идеја се уклапа у визију одговорног луксуза и допуњује њену развојну визију стратегија одрживог развоја. Ово је огроман корак ка климатској револуцији у модној индустрији. Шта тачно Керинг обећава и какав ће утицај имати ова одлука?

Луксузна мода и атмосфера

Како модна индустрија утиче на климу? Сада имамо довољно информација да знамо да мода у великој мери доприноси негативним променама у нашој клими. Процењује се да је модна индустрија одговорна за чак 2 до 8 одсто глобалне емисије ЦО2. Да се ​​то стави у перспективу, ово је више од ваздуха, мора и брода заједно. Статистика о потрошњи воде је још шокантнија – отприлике 215 трилиона литара воде потроши индустрија сваке године.

Поред тога, одећа брзе моде се производи у огромном обиму и више од половине глобалне производње одлази на депоније. Све ово доприноси масовном повећању потрошње добара. Луксузни производи су дефинитивно издржљивији. Са фокусом на висококвалитетне материјале, они су направљени да трају дуже од робе на масовном тржишту. А то, заузврат, захтева мање потражње за спаљивањем и текстилним отпадом. Поред тога, елитизам луксузне одеће значи да су ови производи доступни у много мањим количинама.

хттпс://пл.пинтерест.цом/пин/730990583284238891/
Пхото савоирфлаир.цом

Дакле, иако сегмент луксузне моде несумњиво доприноси климатској катастрофи, то је много мањи проценат. Ексклузивни брендови могу себи приуштити производњу мање специјализованих и добро направљених производа. Већина њих је већ предузела кораке да побољша климатску ситуацију, знајући да могу деловати за климу чак и ако то укључује повећање трошкова.

Уравнотежен развој

Глобални луксузни модни гиганти већ неколико година полако улазе на пут одрживог развоја. Испоставило се да Керинг није био први који је дао своју изјаву, ЛВМХ такође већ неко време има за циљ да смањи емисије из опсега 1 и 2 (емисије гасова са ефектом стаклене баште услед коришћења енергије у постројењима и продавницама). за 50% до 2026. има за циљ смањење емисија гасова са ефектом стаклене баште из опсега 3 по јединици додате вредности за 55% до 2030. године.

Прада такође покушава да смањи свој угљенични отисак, која је већ 2021. године постигла циљ да своју препознатљиву линију најлонске одеће и додатака у потпуности трансформише у рециклирани материјал. Бренд тренутно производи преко 100 милиона јарди своје Ре-Нилон тканине годишње од пластике и потрошачког отпада.

Шта Керинг планира?

„Сада постављамо овај нови апсолутни циљ, покривајући опсеге 1, 2 и 3 Протокола о гасовима стаклене баште, јер ако желимо да заиста декарбонизирамо наше глобално пословање, морамо прећи са смањења интензитета угљеника на апсолутна смањења“, рекао је Франсоа-Анри Пинаулт.

хттпс://пл.пинтерест.цом/пин/70437482620193/
извор: АНИМА АНИМУС

Као што смо споменули, Керинг управља луксузним компанијама, укључујући, али не ограничавајући се на Гуцци, Саинт Лаурент, Боттега Венета, Баленциага, Алекандер МцКуеен. Његов утицај на брендове и њихову политику је значајан, па све ово указује на позитивне промене у будућности. Планирано је да Керинг објави свој Извештај о напретку одрживости 2020-2023, који ће описати његову нову стратегију биодиверзитета. Керинг још једном показује своју посвећеност уношењу позитивних промена и утицаја на индустрије. Овај корак ће несумњиво уродити плодом у блиској будућности.