Историја бренда Хермес
Историја бренда Хермес ово је јединствена прича. У светлу данашњег света моде, где компаније долазе и одлазе брзим темпом, постоје јединствене модне куће које су издржале тест времена. Међу њима се истиче Хермес, који већ више од два века осваја срца модних и естетских сладокусаца широм света. У почетку специјализована за производњу висококвалитетних коњских орма, убрзо је стекла признање за савршенство израде и квалитет својих производа без премца.
Од тог скромног почетка, Хермес је еволуирао у изузетну модну кућу која је постала синоним за луксуз, елеганцију и јединствен стил. Позивамо вас да истражите изванредну историју бренда Хермес, путујући кроз векове који су га исклесали као једног од најпрепознатљивијих играча на свету. Ово путовање кроз историју није само прича о изврсности занатства, већ и о сталној потрази за иновацијама и прилагођавањем променљивим временима.
Занатски почеци
Историја бренда Хермес сеже дубоко у 19. век, до париског атељеа који је основао Тхиерри Хермес 1837. године. Међутим, вратимо се још даље у 1801. годину када је Тјери рођен у Крефелду. Потицао је из породице француских протестаната који су три века раније нашли уточиште у Немачкој од верског прогона. Одгојен у духу калвинизма, веровао је да пут до богатства води кроз марљивост и поузданост. Међутим, отаџбину је напустио прилично касно, са 30 година. Тада је одлучио да оде у Париз, где је кренуо путем који ће му донети успех.
Након што се настанио у Француској, започео је производњу и трговину, специјализован за производе за коњи, као што су седла или упртачи. Године 1837. у Паризу је основао сопствену компанију, чије име потиче од његовог презимена и од митолошког Хермеса, гласника богова. Посегнувши за етимологијом, Хермес је, као што знамо, био светац заштитник луталица, који је захваљујући магичним сандалама могао да путује по свету. Ова референца на митологију била је савршена аналогија са активностима компаније, које су такође биле везане за кретање.
Историја бренда Хермес: Нови изазови, нови правци
Хермес је брзо пронашао своје место у свету елеганције и престижа, нудећи своје л луксузних заната са солидном израдом и иновативним решењима. Када је 1837. основао компанију, било је уобичајено путовање коњем, кочијом и кочијом, што је допринело брзом интересовању за производе. Њихова висока квалитета и изузетна техничка мисао стекла је признање чак и на Светској изложби 1867. године. Тамо је компанија награђена медаљом прве класе. Међу клијентима су биле познате личности, попут руског цара Александра ИИ, који је куповао седла од Хермеса.
Након смрти легендарног оснивача, компанију је преузео његов син, а потом и његови унуци Адолпхе и Емиле-Маурице Хермес, који су се суочили са новим трендовима. Са појавом аутомобила, промениле су се и активности компаније. Адолпхе и Емиле-Маурице Хермес су преместили радионицу у улицу Фаубоург Саинт-Хоноре, где се компанија и данас налази. Како би задовољили променљиве потребе купаца, представили су прву кожну колекцију кофера, актовки и ташни, као и ситне кожне галантерије, одеће за јахање, сатова и накит.
Адолпхе и Емиле-Маурице Хермес су били пионири на европском тржишту увођењем рајсфершлуса за кожну галантерију. Тиме су стекли репутацију твораца “ферматурног Хермеса”. Прва кожна јакна закопчана рајсфершлусом настала је 1918. године. Њихов иновативни приступ је такође резултирао култним производима као што су свилени шалови. Први је направљен од остатака поставе, али је временом бренд увео чак 2,5 хиљаде узорака. Луксузни шалови брзо стекао популарност међу иконама стила као нпр Одри Хепберн Да ли је Јацкуелине Кеннеди.
Јединствени идентитет бренда
Историја бренда Хермес такође има визуелне аспекте који играју кључну улогу у његовом препознавању и престижу. Важан елемент је дизајн логотипа, који није само заштитни знак, већ и одраз филозофије и вредности бренда. То је манифестација изузетне лепоте, занатства и јединствене естетике, чији је бренд Хермес амбасадор.
Хермесов лого приказује коњску запрегу која се види са десне стране, употпуњена ликом човека који стоји насупрот. Цела ствар је у наранџастој боји на белој позадини, што јој даје елегантан и софистициран карактер. Испод графике налази се карактеристична типографија са називом компаније, која употпуњује композицију и додаје престиж. Инспирација за овај јединствени лого била је графика аутора Алфред де Дреук, коју је Емил-Морис Ермес купио 1920-их. Овај деликатан гест постао је основа за данашњи Хермес лого, који симболизује хармонију између традиције и модерности, елеганције и иновације.
Историја бренда Хермес данас
Ипак, Хермес се није зауставио на достигнућима из прошлости. Остаје веран својим коренима док непрестано уводи иновације које одржавају бренд актуелним. Од свилених шалова који годинама одушевљавају својом суптилном елеганцијом, до легендарних Биркин торби. Сваки Хермесов производ је израз не само врхунске израде, већ и јединственог стила који говори о највишим естетским стандардима.
Данас, бренд Хермес није само легендарни производи, већ и свеобухватна понуда укључујући одећу, накит, Сатови и прибор. Сви ови елементи су пажљиво дизајнирани и израђени са највећом пажњом ка детаљима, испуњавајући очекивања и најзахтевнијих купаца. Хермес је постао симбол престижа и луксуза, чије име је синоним за савршенство и висок квалитет. Упркос ширењу на нова тржишта и проширењу асортимана, ово премиум бренд остаје веран својој првобитној мисији. И даље наставља своје наслеђе као права легенда савремене моде, чије име изазива дивљење и поштовање међу љубитељима елеганције и стила.
Оставите коментар