Бренд Голдбергх – да ли је то луксузни бренд?
Луксуз у моди је сложен и вишедимензионалан концепт који се развија са временом, трендовима и очекивањима купаца. У свету пуном логотипа, ексклузивних бутика и рекламних кампања са звездама светске класе, питање је да ли Голдбергх брендје луксузни бренд, не постоји увек једноставан одговор. Ово је холандски бренд који осваја модно тржиште, посебно у категорији спортске одеће премиум. Међутим, можемо ли га јасно описати као врхунски?
Кратка прича
Бренд Голдберг је основан 2009 Сандра Пеет и Леонтине ван Гефен-Ламерс, две жене са дугогодишњим искуством у модној и дизајнерској индустрији. Први, као бивши власник бренда ски одеће, одлично је разумео техничке аспекте производње одеће намењене активностима у тешким условима. Заузврат, Леонтине ван Гефен-Ламерс је донела креативну визију и стручност у дизајнирању и изградњи имиџа бренда. Комбинација њихових компетенција створила је солидну основу за нови квалитет у спортској моди.
Од почетка, циљ бренда је био да креира производе који би комбиновали функционалност спортске одеће са естетиком луксузне моде. Голдберг је предложио решења која су превазишла типичан, технички приступ скијашкој одећи. Њихове колекције укључују технологију и модеран дизајн они се међусобно прожимају, нудећи корисницима не само удобност, већ и модеран, препознатљив изглед. У свакој колекцији бренд ставља акценат на иновативне тканине, савршено уклопљени кројеви и детаљи у духу луксуза као што су крзнени украси, златни патентни затварачи или оригинални узорци.
Развој и проширење
И тако, за неколико година, компанија је постала једна од… најпрепознатљивијих брендова у категорији “апре-ски”, односно одећу за после скијашких активности. Савршено је попунио празнину на тржишту, нудећи производе намењене женама које желе да се осећају са стилом и на стазама и у луксузним одмаралиштима. Поред тога, комбинација функционалности и урбане елеганције омогућила је Голдбергу да се издвоји од конкуренције и привуче пажњу захтевних купаца.
Ипак, кључни моменат у развоју бренда било је проширење асортимана на линије спортске одеће намењене целогодишњим активностима, као нпр. фитнес или трекинг. Међутим, бренд није одустао од своје карактеристичне естетике. Чак иу спортским колекцијама, луксузни карактер је видљив кроз пажњу посвећену детаљима, елегантне завршне обраде и јединствен дизајн. Захваљујући томе, Голдбергх је постао бренд препознатљив не само међу ентузијастима зимских спортова. Има све више присталица, такође међу људима који траже ексклузивну спортску одећу за свакодневну употребу.
Голдбергх бренд и луксуз – анализа корак по корак
Материјали, квалитет и ексклузивност
Голдберг се несумњиво фокусира на највиши квалитет, који је темељ његовог луксузног имиџа. У овој колекцији луксузни бренд наћи ћемо водоотпорне и прозрачне тканине, природни пух, еколошка кожа и иновативни технички текстил. Скијашке јакне су савршен пример споја дизајна и функционалности. Они не само да штите од хладноће и влаге, већ и изгледају као уметничка дела. Често су украшени крзнене капуљаче, златни детаљи и јединствени отисци, који сваком моделу дају јединствен карактер. Ова пажња посвећена детаљима омогућава бренду да се издвоји од конкуренције.
Јединственост и ексклузивност су још један стуб Голдберговог луксузног имиџа. Бренд се редовно издаје ограничене колекције, што његове производе чини још пожељнијим. Њихови дизајни, посебно у категорији скијашке одеће, препознатљиви су захваљујући карактеристични резови, луксузне завршне обраде и логотипи. Поред тога, они су такође доступни у масовним размерама. Могу се наћи у одабрани бутици и у престижним скијалиштима као што су Ст. Моритз или Аспен. Овакав приступ дистрибуцији наглашава њену ексклузивност и ствара осећај неприступачности, што је кључни елемент који дефинише луксузне брендове.
Слика и цена као одреднице луксуза
Још један важан аспект је врхунски имиџ који Голдбергх бренд доследно гради. Кампање оглашавање бренда се спроводи у великим размерама. Често их посећују међународне звезде, што привлачи пажњу широке публике из премиум сегмента.
Такође је незаобилазан елемент у расправи о луксузу цена. Голдбергх позиционира своје производе у премиум категорију. Цене ски јакни крећу се од око 5.000 ПЛН, а неки модели прелазе 10.000 ПЛН. Ова цена ставља Голдбергх поред признатих луксузних брендова као што су Монцлер или Богнер. Цена је такође приступна баријера која појачава осећај ексклузивности. У случају Голдбергха, купци су свесни да улажу у производ врхунског квалитета који не само да испуњава своје функције, већ им омогућава да се издвоје из гомиле и наглашавају њихов друштвени статус.
Бренд Голдбергх и његова позиција у свету луксуза
Као што видите, бренд Голдбергх је стекао признање међу премиум купцима који цене квалитет, стил и удобност. Стекао је популарност на тако престижним местима као што су Св. Мориц, Аспен да ли Куршевелско одмаралиште. Заузврат, његови производи су доступни у бутицима и одабраним робним кућама широм света. Поред тога, Голдберг се радо појављује у медијима, стичући симпатије познатих личности, утицајних и професионалних спортиста.
Способност прилагођавања променљивим трендовима и акценат на одрживом развоју такође су имали значајан утицај на успех бренда. Голдбергх улаже у еколошки прихватљиве материјале, смањење отпада у производњи и одговорне методе производње. За многе потрошаче, приступ екологији је од највеће важности и фаворизује перцепцију датог бренда. Бренд Голдбергх се доживљава као модеран, аспириран и одговоран, што додатно учвршћује његову позицију премијум бренда на тржишту.
Оставите коментар