Very Sexy се враћа на модну писту – зашто је то велика ствар?

15. октобра 2025. године, пренос повратка Victoria’s Secret Very Sexy гледало је више од 12,8 милиона гледалаца широм света.
Сећаш ли се када си први пут видела Very Sexy? Ја се сећам. То је било нешто више од обичног доњег веша – био је то симбол самопоуздања који си носила испод сваке одеће. И управо се тај симбол враћа на велика врата.
Искрено, нисам очекивала да повратак једне линије доњег веша може изазвати толико узбуђење. Али када је Victoria’s Secret најавио поновно покретање Very Sexy након неколико година паузе, интернет је буквално експлодирао. Хаштаг #VerySexyIsBack је у року од 48 сати сакупио више од 2,3 милиона помињања.

фото: vspressroom.com
Када „Very Sexy” поново распламсава машту?
Овогодишња ревија била је потпуно другачија од оних које памтимо од пре неколико година. Гледала сам је уживо преко стриминга и… е, управо то, тешко је описати. Бренд је очигледно слушао критику и променио приступ. Више разноврсности, другачији темпо, другачија енергија.
Шта је занимљиво, Пољакиње су одмах реаговале на повратак Very Sexy. На друштвеним мрежама појавиле су се стотине објава са архивским фотографијама у овом доњем вешу. Носталгија? Можда. Али пре ће бити да је то чежња за одређеним стилом изражавања женствености, који се негде изгубио.
Зашто баш сада ова линија поново долази? Мислим да то није случајност. Женама је данас потребно нешто што ће им омогућити да се осећају снажно и самоуверено. Али да ли је Very Sexy 2025 и даље исти бренд који смо волеле?
У овом чланку осврнућу се на три кључна аспекта овог повратка:
- Еволуција саме линије Very Sexy – како се мењала током година и шта значи њена реактивација
- Новим технологијама у доњем вешу, које бренд уводи заједно са повратком
- Утицаји на пољске жене и како доживљавамо овај повратак на нашем тржишту
Пре него што завирим у будућност, хајде да се вратимо на почетак…
Од дебија до кризе – еволуција Very Sexy
Сећам се како сам 2001. године први пут видела рекламу за Very Sexy на телевизији. То доње рубље ми је тада изгледало као нешто са друге планете – тако секси и самоуверено. Ко би помислио да ћемо двадесет година касније бити сведоци тако драматичних промена?
Историја Very Sexy је заправо лекција о томе како се може изградити империја и исто тако брзо изгубити. Или барем озбиљно нарушити.
| Година | Шта се догодило |
|---|---|
| 2001 | Деби дебит Very Sexy Push-Up Bra – тренутни бестселер |
| 2005 | Проширење са парфемом Very Sexy Now |
| 2008-2012 | Врхунац популарности, линија купаћих костима |
| 2016 | Промоција бикинија за 39 УСД – масовни успех |
| 2018 | Први знаци кризе имиџа |
| 2019 | Обустављање модних ревија |
| 2020-2021 | Пивот ка инклузивности, пад продаје |
Почеци су били заиста обећавајући. Very Sexy Push-Up Bra постао је нешто више од грудњака – био је манифест самопоуздања. Жене су га куповале не само због партнера, већ пре свега због себе. И сама сам то осећала, носећи тај веш.
Године 2005-2016 биле су права експлозија. Бренд се проширио на мирисе – Very Sexy Now је мирисао као обећање авантуре. Потом су дошли купаћи костими. Сећам се те промоције бикинија за 39 долара 2016. године – продавнице су буквално биле преплављене. То је био тренутак када је Very Sexy стигао до најширег круга жена.
Али нешто је почело да се квари око 2018. године. Можда се свет променио, можда су жене почеле да очекују нешто више од самог сексипила? Прекидање ревија 2019. било је као признање пораза. Victoria’s Secret је покушала да надокнади окретањем ка инклузивности, али то једноставно није функционисало. Продаја је падала, а бренд је губио свој препознатљиви шарм.
Very Sexy је од култног симбола постао… па, обичан. Разблажен. Као да је неко узео интензивну боју и додао превише воде.
После година експеримената дошао је тренутак техничких иновација…

фото: anneofcarversville.com
Технологија и гламур – шта је ново у колекцији 2025
CEO Хилари Супер говори о „новој ери секси”, али искрено, то звучи као још један маркетиншки слоган. Тек када сам видела детаље колекције Very Sexy 2025, схватила сам у чему је ствар.
Технологија Infinity Edge није само име – она заиста мења начин на који грудњак пријања уз тело. Четири нивоа push-up ефекта делују другачије него раније. Нема више оног осећаја „или премало, или превише”. Можеш прилагодити ниво истицања у зависности од прилике. Један ниво за јутро и посао, други за вече и састанак. Комфор? Бољи, јер нема крутих уметака који се померају.
Адаптивне корпе Bare Infinity Flex – име звучи компликовано, али принцип је једноставан. Материјал се прилагођава облику груди, а не обрнуто. Side-smoothing је технологија која изглађује бокове без стезања. Нећу лагати да је то револуција, али разлика се осећа.? Савет професионалца: При првом пробавању подеси најнижи ниво push-up ефекта. Тек онда повећавај – лакше је проценити удобност.
| Функција | 2025 | Претходно издање |
|---|---|---|
| Пуш-ап | 4 нивоа подешавања | Стални ниво |
| Чашице | Адаптивни Флекс | Круте улошке |
| Завршна обрада | Изравнавање страна | Стандардно |
Дизајн је посебна прича. Shine straps изгледају ефектно, али да ли су практичне? На ревији је Ирина Шајк у emerald green сету изгледала фасцинантно. Тај сјајни бретел и комбинација чипке са нитнама – веома гламурозно, веома 2025. Проблем је у томе што такви детаљи захтевају одговарајући стилинг.
Lace & studs је комбинација која може деловати ризично. У пракси функционише, али треба бити пажљив при прању. Упутства за одржавање су детаљна – вреди их прочитати.
Цене почињу од 52,50 USD за основни модел, али верзије са свим детаљима коштају знатно више. Ово је инвестиција, а не импулсивна куповина.
Тестирала сам неколико модела из колекције и морам признати – технологија заиста побољшава удобност ношења. Да ли је то револуција? Можда не, али свакако корак у добром правцу.
Сада када знамо детаље, да видимо шта они значе за Пољакиње и како ће утицати на наш однос према доњем вешу…

фот. anneofcarversville.com
Утицај на тржиште и Пољакиње – економија, култура, емоције
Подаци из ГУС показују да је тржиште премиум доњег веша у Пољској порасло за 23% у 2025. години. То је много, али не могу рећи да ме изненађује. Када се Victoria’s Secret званично вратила на pl.victoriassecret.com, нешто се променило.
Сећам се како ми је колегиница на послу показивала своју поруџбину. “Коначно не морам да молим рођаку из Америке”, рекла је док је распакивала розе кутију. Цене? Грудњак Very Sexy кошта око 280 зл (65 УСД), па то није свакодневна куповина. Али достава ради без проблема, стиже за недељу дана.
Друштвене мреже су експлодирале коментарима. На форуму Gazeta.pl читам: “Купила сам први пут Very Sexy и осећам се као друга особа. То није само доњи веш, то је самопоуздање у кутији”. Друга корисница додаје: “Муж каже да сам се променила откад носим VS. А ја се једноставно боље осећам у својој кожи”.
Инстаграм је пун фотографија са хештегом #VerySexyPoland. Младе жене показују своје куповине, старије пишу о “повратку женствености”. Занимљива појава – доњи веш је постао тема разговора уз кафу.

фот. vspressroom.com
Euromonitor наводи да просечна Пољакиња сада годишње троши 340 зл на премиум доњи веш. Прошле године то је било 210 зл. Разлика је импресивна.
Шта то значи за тебе? Ако си размишљала о куповини, ово је добар тренутак. Тржиште расте, па ће и конкуренција бити већа. Victoria’s Secret мора да одржи квалитет и доступност.
Примећујем и промене у продавницама. Купци све чешће траже “нешто слично Very Sexy”. Продавачице уче нове називе, упоређују кројеве. Тржиште постаје професионалније.
Економски, то има смисла. Пољакиње сада имају више новца за себе него пре пет година. И културолошки се мењамо – отворено причамо о томе шта носимо испод одеће. То више није табу тема.
Ако желиш да искористиш овај тренд, води рачуна о буџету. Very Sexy је улагање, а не импулсивна куповина. Провери величине на сајту, јер је поврат могућ, али одузима време.

фот. vspressroom.com
Твоји покрети – како да искористиш нову еру сексепила
Видим већ како се све то слаже. Нова ера сексипила у доњем вешу је спој инклузивности, удобности и свесног избора. Потрошачице су коначно добиле оно што су годинама желеле – могућност да буду своје без компромиса.
За тебе
Почни од мерења – озбиљно, већина нас носи погрешну величину још од средње школе. Најбоље је то урадити увече, када је тело у природном стању. Не устручавај се да затражиш помоћ у продавници.
Лови попусте на крају сезоне, али купуј унапред. Добар грудњак кошта, али траје две године редовног ношења. Ја увек купујем један скупљи уместо три јефтина – то ми се увек исплати.

фото: vspressroom.com
Тестирај нове брендове онлајн, али обавезно провери политику враћања. Неки е-продавци дају 100 дана за замену, други само 14. То је велика разлика, посебно када наручујеш нешто у новом кроју.
За индустрију
Мерчендајзинг сада мора бити више едукативан. Клијенткиње желе да знају зашто је овај модел бољи, а не само како изгледа. Табеле величина, описи материјала, фотографије стварних жена – то је основа.
Омниченел није празна реч, већ нужност. Девојка проба у салону, наручује онлајн у другим бојама, преузима у пункту. Ако то не нудиш, губиш од конкуренције.
Инфлуенсерке морају бити аутентичне, не савршене. Сарађуј са женама које заиста носе твоје доње рубље сваког дана. Њихова мишљења значе више од хиљада ретушираних фотографија.
Стручњаци из Business of Fashion предвиђају да ће до краја 2026-12-31 „inclusive sexy“ постати стандард, а не тренд. Брендови који се сада не прилагоде, имаће проблем за годину дана.
Ово није револуција која ће доћи – она је већ ту. Питање је: да ли си спремна да одговориш на њу, или ћеш посматрати са стране?
Да ли заиста можеш себи да приуштиш чекање?
Надија
уредница fashion
Luxury Blog








Оставите коментар