Пхаррелл Виллиамс дебитује у Лоуис Вуиттону
Када је именован да наследи покојног Виргила Аблоха, водила се дебата о заслугама његовог именовања. Иако није формално школован модни дизајнер, а 13-струки добитник Греми награде, доказао је да је права особа на правом месту. Деби Фарелла Вилијамса као креативног директора Лоуис Вуиттон мушког сегмента испоставило се да је нешто спектакуларно. Представа је одржана у залазак сунца у близини моста Понт Неуф у Паризу. Француска модна кућа почастила нас је пуним оркестром, госпел хором и преко 70 стилова по узору на позната лица.
Сама емисија је такође била велики медијски потез за бренд. Вилијамсови познати пријатељи су га бодрили из првог реда. Међу њима су били Ријана, модел последње кампање бренда, Џаред Лето, Лени Кравиц и Џеј Зи, који су наступили на афтерпартију. Амбасадорка бренда Зендаиа се такође појавила са бившим стилистом Лоу Роучем поред ње. Несумњиво, међутим, Лоуис Вуиттон под својим новим руководством нам је дао нешто изузетно. Свет ће ово дуго памтити, а сама колекција ће бити почетак нове ере за бренд.
Место у реду
Није без разлога назван модном иконом у својој индустрији. Пхаррелл Виллиамс, док је још био познат музичар и продуцент, био је повезан са добрим укусом када је у питању избор одеће. Током своје каријере сарађивао је са разним модним брендовима, међу којима је и онај чији ће неколико година касније постати уметнички директор. Године 2003. имао је прилику да сарађује са Марк Јакобс, који је тада био на челу Лоуис Вуиттона и јапанског дизајнера Нигоа. Резултат њиховог рада биле су наочаре за сунце са карактеристичним обликом оквира и постали су један од најпродаванијих производа бренда.
Ово је такође праћено даљим сарадњом, као што су Монцлер и Моинат, и дугорочна партнерства са Адидасом и Цханелом, укључујући колекцију у капсулама са покојним креативним директором Цханела, Карлом Лагерфелдом. Па ипак, преузимајући место уметничког директора… Луј Витон, ово је заиста узбудљив тренутак за свет моде. Инспирисан својом креативношћу без премца и осетљивошћу на нове трендове, Пхаррелл мора не само да настави визију коју је Виргил Аблох донео бренду, већ и да донесе сопствену свежина и оригиналност. Чини се да је нова колекција комбинација ове две компоненте.
Деби Фарела Вилијамса – шта је представио свету?
Као што смо поменули, Понт Неуф у Паризу претворен је у модну писту Витона. Тако је и сама садржала траку иконичног Дамијеровог мотива, која је била јако уткана у колекцију. Појавио се на капутима до пода, уклопљеним оделима, структурираним коферима и ковчезима, између осталог. Такође је виђен на низу додатака, укључујући шешире, торбе и бејзбол капе. Ипак, имали смо прилику да то видимо ове сезоне нови мотиви Лоуис Вуиттона. На модној писти су били извезени узорци из дела америчког уметника Хенрија Тејлора. И поред тога, повезујући лого класични „ЛВ“ монограм са речју „љубавници“ сложеним у разиграни назив за речи: „ЛВЕРС“.
Још један елемент колекције биле су украшене универзитетске јакне, пуне карактеристичних детаља као што су кожни рукави, пригушене боје и закрпе. Било је и култних додатака. Модели су изашли са неколико најпрепознатљивијих торби бренда – Спееди, која најављује праву метаморфозу овог култног модела. Спееди је одувек била мушка платнена торба, све док нису направили мању верзију за Одри Хепберн 1965. године”, рекао је Пхаррелл после емисије. “Желео сам да узмем нешто за шта сам осећао да ће бити унисекс и да направим одличну торбу за људе. То је свакодневна икона створена за сваки животни стил.”
Кључну улогу имале су и наочаре за сунце, које су постале препознатљиви заштитни знак Фарела Вилијамса. Били су доступни у различитим величинама и облицима. Сама емисија је завршена госпел хором Воицес оф Фире, а сам Вилијамс је компоновао две нове песме за шоу на писти, укључујући „ “Радост (неизрециво)” отпевао хор из Вирџиније који је изашао пре пет дана и такође “Мир буди миран” уз учешће кинеског пијанисте Ланга Ланга.
Деби Фарела Вилијамса показао се као изванредна комбинација врхунске моде и доброг звука. Као и његов претходник Виргил Аблох, певач има изванредан таленат за предвиђање културних трендова, редефинисање духа времена и способност да своје идеје пренесе масовној публици.
Оставите коментар