Монцлер Гениус к Рицк Овенс, Јаи-З и Мерцедес-Бенз?

190221105819 Монцлер Гениус 3
Пхото едитион.цнн.цом

Италијански луксузни бренд Монцлер почиње 2023. са праском. Она ће се 20. фебруара, током Лондонске недеље моде, представити у емисији под називом „Уметност генија“. Он позива три партнера из музичке индустрије на свој оригинални пројекат – Роц Натион, Јаи-З, Алициа Кеис и Пхаррелл Виллиамс, као и праве гиганте у својим индустријама: Адидас Оригиналс, Палм Ангелс и Мерцедес-Бенз. Цео свет моде чека овај догађај. Нема сумње да ће имена тако великог раста допринети подизању бренда до креативних висина. Али одакле идеја за пројекат Монцлер Гениус и како се поменути кокреатори уклапају у целу ову слагалицу?

Монцлер Гениус, или како је бренд испред свог времена

Монцлер Гениус је пројекат са традицијом. Почело је 2018. године када је извршни директор Ремо Руфини позвао утицајне дизајнере и мислиоце да сарађују. То је резултирало месечним колекцијама пуним необичних пројеката. И иако се у почетку нови пут бренда сматрао превише амбициозним, овај начин производње и данас добро функционише. Монцлер Гениус колекције сигурно не губе свежину. Занимљиво је да Монцлер Гениус тренутно чини 5 до 10 процената укупне продаје бренда.

То можемо рећи Руффини Захваљујући својој креативности и отворености према индустријама, створио је први колективни простор за сарадњу у области моде. А ова машина као да не стаје: „У 2023. улазимо у нову фазу за Монцлер Гениус“ – речи су директора и председника бренда. И тако имамо још један догађај који слави ову прелепу идеју. Представа ће се одржати за мање од 2 недеље у огромном простору за организовање масовних догађаја – “Олимпија Лондон”.

хттпс://пл.пинтерест.цом/пин/379920918575674483/

извор: ввв.теенвогуе.цом

Овогодишњи избор звезда

Не може се порећи да ће ове године бренд бити праћен великим личностима које представљају веома различите индустрије. Неки од њих су већ имали контакт са Монцлеровим радом. Вилијамс је био један од првих и сарадника бренда, док је Алиша Киз руководила дигиталном презентацијом Монцлер Генија 2021. Мерцедес-Бенз има занимљиво место у свему томе. Иако ова компанија има дугу традицију спонзорисања недеља моде, никада се раније није појавила на њиховим распоредима.

То, међутим, не значи да је мода гурнута у други план. Повратни индустријски партнери су Фргмт и Палм Ангелс Хирошија Фуџиваре, париски бренд уличне одеће који је основао бивши уметнички директор Монцлера Франческо Рагаци. Током Лондона Фасхион Веек Други брендови ће такође представити своје концепте уз Монцлер. Међу њима су Адидас Оригиналс и Салехе Бембури, као и изванредни дизајнер Рицк Овенс. Његова инсталација појавила се на Монцлер изложби у фебруару 2020.

Иако бренд не открива шта можемо да очекујемо од колекције са овако живописном глумачком поставом, медији покушавају да открију неколико карата. За сада, Монцлер је рекао да ће сваки од сарадника „представити импресивна искуства и перформансе које представљају њихове креативне визије“. Међутим, нема званичних информација да ли Јаи-З, Кеис или Виллиамс – или други музички уметници ће наступити уживо током догађаја.

хттпс://пл.пинтерест.цом/пин/145522631700059629/

извор: ввв.вогуе.ит

С једне стране можемо очекивати изванредна модна искуства, са друге стране дизајн бренда је одавно превазишао границе саме моде. Овај нагласак на самој ко-креацији чини се да имплицира да ће нове производе, било у аудио, транспортним или другим категоријама, производити све укључене стране, а не само сам бренд. Монцлер креира одећу у складу са сопственим идејама. Такође верују да ће им тренутни облик рада омогућити да створе нешто што сваки бренд не би могао сам да постигне.