Луксуз кроз очи генерације З. 10 најпопуларнијих брендова на Инстаграму
Будуће трендове ће одредити – ако већ нису одређени – млади људи, а једна од одредница одобравања или неодобравања било чега генерације З је количина интеракције на друштвеним медијима. На тај начин лако можемо да проверимо који су брендови најпопуларнији међу младима. Ево 10 најпопуларнијих брендова у смислу броја пратилаца на Инстаграму.
Инстаграм је постао једна од водећих платформи друштвених медија – уз Фацебоок, Кс (раније Твитер) и ТикТок. Ово је медиј вероватно највише повезан са тзв инфлуенцери, односно људи који својим радом привлаче гомилу других корисника. Инфлуенцери не само да могу да зараде толико на Инстаграму да могу да остану самодовољни и забораве на редован посао, већ могу чак и да се обогате прикупљањем стотина хиљада долара за једну фотографију. Пажња је валута са највишим курсом данас.
Који луксузни брендови су најпопуларнији међу младом генерацијом?
За маркетиншка одељења појединачних брендова то је очигледно већ дуже време. Тако се конкурентске компаније такмиче не само на тржишту, већ и на Интернету, борећи се за пажњу потрошача. Тако могу да допру и до најмлађих генерација, јер су млади најактивнији на друштвеним мрежама. Гледајући статистику пратилаца профила познатих луксузних брендова, лако можемо да проверимо који су најпопуларнији међу генерацијом З. Ево рангирања:
#1 Цханел (59,4 милиона пратилаца)
Шанел је на првом месту с разлогом. Маркетиншко одељење компаније успело је да створи утисак физичког бутика на свом Инстаграм профилу, где корисници платформе могу да се осећају скоро као да купују – и то је управо поента.
#2 Лоуис Вуиттон (55 милиона пратилаца)
Лоуис Вуиттон не прати трендове, Лоуис Вуиттон их поставља! Зато покушава да ступи у контакт са младом генерацијом на друштвеним мрежама и очигледно му то добро иде. ЛВ-ов Инста профил прати 55 милиона корисника. Као и други брендови, Лоуис Вуиттон сарађује са инфлуенсерима који додатно повећавају луди досег профила гиганта луксузне индустрије.
#3 Гуцци (52,7 милиона пратилаца)
Не изненађује. Током протеклих неколико година, Гуцци је био неприкосновени феномен међу генерацијама које улазе у зрело доба. Гучи торбе и каишеви су били и остали су синоним за престиж, барем међу генерацијом З. Изузетна популарност бренда на друштвеним мрежама само потврђује његову позицију. Чудно је да је Гучи био тек на трећем месту.
#4 Диор (45,5 милиона пратилаца)
Диоров Инстаграм профил се не бави само маркетингом и промоцијом, већ и… едукацијом. Бренд представља висококвалитетне фотографије, мешајући визуелна искуства са приповедањем и стимулативним утицајем утицајних и познатих личности. Али није све. Диор се такође не стиди да покаже како се трендови стварају иза кулиса, нудећи поглед иза кулиса на процес дизајна и замршену израду.
#5 Прада (33,3 милиона пратилаца)
„Ђаво носи Праду“ и генерација З – у овом контексту – не би оклевали да потпишу уговор. Монументалних 33 милиона пратилаца доказују да ће Прада још дуго бити модни гигант.
Преостала места су била:
#6 Долце & Габбана (30,8 милиона пратилаца)
#7 Версаце (30 милиона)
#8 Фенди (21,2 милиона пратилаца)
#9 Емпорио Армани (20,2 милиона пратилаца)
#10 Бурберри (20,1 милиона пратилаца)
Оставите коментар