“Лес Гастонс Вуиттон Гоурметте”
“Лес Гастонс Вуиттон Гоурметте” – то није само име, то је позив на ексклузивно путовање кроз историју и стил бренда Лоуис Вуиттон. Ова јединствена линија накита, коју је креирала неупоредива Франческа Амфитеатроф, представља признање заоставштини Гастон-Лоуис Вуиттона, наследника треће генерације коме бренд дугује своју јединственост. Последњи део имена, у слободном преводу, може значити и мали накит и суптилан став или елегантан начин живота. Ова мушка линија Лоуис Вуиттона комбинује обе дефиниције у савршеном плесу елеганције, постављајући нове стандарде елеганције за модерног мушкарца.
У потрази за инспирацијом
Аутор нове линије мушког накита је Франческа Амфитеатроф, уметнички директор за сатове и накит Лоуис Вуиттон-а. Она је такође реномирани дизајнер накита, позната по свом изузетном таленту и јединственом осећају за стил. Њени радови су симбол иновативности и елеганције, који стичу препознатљивост на светском модном тржишту. Као уметнички директор Амфитхеатрофа, наставља своју страст, стварајући јединствене колекције које обогаћују свет моде новим одредницама стила и лепоте. Када је почела да тражи инспирацију за своју дебитантску колекцију мушког накита, није тражила популарне уметнике, познате личности или утицајне личности.
Уместо тога, њена пажња се фокусирала на корене бренда Лоуис Вуиттон, где је пронашла инспирацију у историји и наслеђу породице Витон. Њено истраживање довело је до усамљеног наследника треће генерације који је на крају преузео контролу над брендом: Гастон-Лоуис Вуиттон. И управо је његова прича постала полазна основа за стварање. Амфитхеатроф, инспирисан коренима бренда, уградио је суптилну дозу прошлости, стварајући модерна ремек-дела која красе отмјене мушкарце.
Заборављени члан породице Витон
Рођен је 1883. године, као праунук оснивача марке и одиграо кључну улогу у развоју компаније у 20. веку. Заслужан је за бројне иновације у области пртљага и путовања. Његови напори су довели до ширења препознатљивих образаца и производних техника, као што је монограм ЛВ. Поред тога, Гастон је проширио бренд, уводећи нове линије производа и ширећи се на међународна тржишта.
Мало је података о његовом животу, али компанија често наглашава да је у производњу кожних производа унео свој јединствени, смешни стил. Иако није имао потомство, фотографија на којој као старији човек са брковима, обема рукама клима главом у камеру, сугерише разигран приступ животу. „Његов отац и деда су били озбиљни бизнисмени, али Гастон је био креативан лик, пун хумора и ироније. – рекла је Франческа Амфитеатроф у интервјуу. „Мислим да је овај аспект данас веома привлачан младим потрошачима. Уосталом, У сваком од нас има мало Гастона“. Привесци у његовој најновијој колекцији накита, под називом Лес Гастонс Вуиттон, настављају ово наслеђе, пружајући модерну референцу на његове ексцентричне идеје
“Лес Гастонс Вуиттон Гоурметте” – Први прави приступ мушком накиту
Осим неколико безполних дизајна високог накита, 18 нових комада у колекцији означавају први званични поход бренда на мушки накит. Амфитеатроф је нагласио да иако су пројекти намењени мушкарцима, они могу бити за свакога. „Желео сам да створим нешто тако универзално и лежерно као фармерке“ – објаснила је она, мислећи на четири елемента од плавог титанијума и жутог злата: огрлицу у виду привеска, прстен са мотивом слагалице и привезак са оловком карикатуристе украшен угравираним ЛВ монограмом.
Мотив монограма је интегрисан у иглу и један комад кофера, што је инспирисало дијамантске поставке коришћене у минђушама, привеску и наруквици од ланчића. Цене производа ће се кретати од 1.900 евра за једну минђушу до 145.000 евра за огрлицу Гоурметте. Последњи израђена је од белог злата, украшена 13-каратним паве дијамантима и ласерски резана. Колекција “Лес Гастонс Вуиттон Гоурметте” биће доступна у одељењима за мушки и луксузни накит продавница бренда.
Оставите коментар