Laura Vita – која је то фирма?

У моди све чешће тражимо не само функционалност, већ и емоције које нам омогућавају да изразимо себе. Laura Vita је бренд који је од самог почетка ставио акценат на боју, шаре и неконвенционалан приступ обући и модним додацима. Њени дизајни су много више од класичне понуде обуће – то је манифест индивидуализма, храбрости и љубави према уметности. Зато не чуди што годинама осваја срца жена широм Европе које желе да се истакну стилом и доживљавају моду као свој лични језик.
Laura Vita: почеци бренда и његова филозофија
Laura Vita је француски луксузни бренд чија је прича почела 2004. године на северу Француске. Њен оснивач имао је нетипичну позадину за модну индустрију. Био је биолог и лекар, а у свет обуће је ушао захваљујући фасцинацији бојама, структурама и хармонијом присутним у природи. Уместо да следи утабану стазу дизајнирања „практичне“ обуће, одлучио је да споји научну осетљивост на детаље са уметничким приступом форми и боји. Управо та другачија перспектива постала је темељ бренда.
Само име такође носи дубљу симболику него што се на први поглед чини. „Лаура” потиче од латинског „laurus” – ловора, који је вековима био симбол победе, славе и престижа, док „Вита” значи живот. Спој ових речи савршено одражава дух компаније: стварати пројекте који су победнички у својој оригиналности, а истовремено зраче радошћу и енергијом. Ово није требало да буде бренд који копира тренутне трендове или реагује на пролазне хирове тржишта. Од почетка је реч била о грађењу сопственог језика и храбром дизајну који, уместо да се стопи са позадином, подстиче машту.

Игра бојом и шаром
Бренд се ослања на уметничку слободу, посматрајући моду као простор за експериментисање и приповедање прича кроз боје и текстуре. Њени производи се истичу богатством боја, контрастним комбинацијама и неконвенционалним детаљима који одмах привлаче пажњу. Дизајнери се не плаше интензивних нијанси црвене, љубичасте, тиркизне или зелене, а често их спајају у смеле, наизглед изненађујуће композиције. Управо захваљујући таквој естетици свака ципела или торба Laura Vita постаје више од обичног додатка. Постаје манифест индивидуализма.
У колекцијама бренда доминирају флористички и ботанички мотиви, који се односе на фасцинацију природом. Појављују се цветни везови, утиснути листови, шарене апликације које подсећају на акварелно сликарство. Поред њих могу се наћи и геометријски или етнички мотиви, који пројектима додају карактер путописне приче. Често се користе и неочигледне комбинације материјала: глатке коже са лакираном, антилопа са тканином или пачворк уметака са принтовима. Захваљујући томе, обућа добија структуру и дубину, а сваки модел се истиче јединственим карактером. Филозофија бренда подразумева да мода пре свега треба да доноси радост и слободу. Зато се дизајнери не ограничавају само на оно што тренутно диктирају сезонски трендови.
Лаура Вита и њена богата понуда
Асортиман бренда је изузетно широк и обухвата обућу за све годишње доба и прилике. У колекцијама Laura Vita могу се наћи чизме, дубоке ципеле, полудубоке ципеле, сникерсе, балетанке, сандале и папуче, а понуду употпуњују торбе и ситни аксесоари. Оно што издваја ове производе је огромна разноврсност. Сваки модел доступан је у неколико колоритних варијанти, често и у различитим материјалима. Дизајнери се не ограничавају на један тип дизајна. Поред суптилнијих и класичнијих модела настају и изузетно смеле креације, које постају централна тачка стилизације. Захваљујући томе, жена може да одлучи да ли жели да се определи за удобност и минимализам или за снажан, уметнички акценат.
Понуда бренда има још једну важну особину – универзалност. Обућа Laura Vita одлично се уклапа и у свакодневне комбинације, уз фармерке или једноставну хаљину, али и у захтевније прилике, попут вечерњег изласка или фестивалске забаве. Многи модели имају пажљиво осмишљене кројеве који обезбеђују удобност током целог дана, а истовремено задржавају декоративни карактер. Захваљујући томе, производи бренда нису сезонски додатак који одговара само једној врсти прилика, већ постају део гардеробе који прати свакодневицу и велике изласке.
Комфор који иде у пару са дизајном
Удобност је темељ филозофије Laura Vita. Иако у дизајну доминира упечатљива естетика, бренд никада не заборавља да обућу носимо пре свега свакодневно и током много сати. Горњишта су дизајнирана тако да се природно прилагођавају облику стопала, што обезбеђује стабилност и елиминише ризик од жуљева. С друге стране, мекани улошци амортизују сваки корак и подржавају правилан положај стопала, а добро избалансиране потпетице и платформе олакшавају одржавање равнотеже. Ова комбинација функционалних решења и префињене естетике чини да оригиналне ципеле Laura Vita бирају жене које не желе да се одрекну ни удобности, ни ефектног изгледа.

Не може се занемарити ни квалитет материјала који се користе у производњи. Бренд пре свега инсистира на природној кожи, која је издржљива, пропушта ваздух и прилагођава се стопалу. Фокусира се и на пажљиву завршну обраду, што се види у сваком шаву или апликацији. Као резултат, чак и најукрасније
Еколошка свест и одговорност
Данашње клијенткиње све чешће очекују од модних брендова не само лепе дизајне, већ и одговоран однос према животној средини. то савршено разуме и предузима конкретне кораке како би њено пословање било одрживије. У производњи ограничава употребу пластике, а кутије и паковања се праве од рециклираних материјала или материјала са одговарајућим сертификатима. Бренд стално тражи нова решења која ће смањити угљенични отисак, а да притом не утичу на квалитет финалних производа.
Једнако је важно и како бренд приступа процесу производње. Laura Vita не иде на масовну производњу, већ сарађује са мањим радионицама где је рад више под контролом и у складу са етичким принципима. Ово решење омогућава не само прецизнију контролу квалитета, већ и подршку локалним заједницама у којима настају колекције. Захваљујући томе, обућа добија јединствен карактер – сваки модел настаје на основу занатске прецизности, а не анонимне производне линије. Овакав приступ јача имиџ бренда као свесног и одговорног. А то је у очима савремених потрошачица подједнако важно као и атрактиван дизајн или удобност.









Оставите коментар