“Калвинс или ништа” – спортисти у главној улози
Луксузни бренд Цалвин Клеин познат је по продаји висококвалитетне спортске одеће. Из тог разлога, позива познате спортисте на многе своје рекламне кампање. То чини да промовише своје производе у контексту физичке активности, здравог начина живота и спортског духа. Ове кампање стога имају за циљ да комбинују имиџ бренда са вредностима и тежњама везаним за спорт. “Калвинс или ништа” ово је још један покушај овог концепта. Кампања је усмерена на промоцију линије доњег веша са реномираним именима из области спорта. Има за циљ да истакне и естетику и функционалност доњег веша, истовремено одајући слику самопоуздања, енергије и активног начина живота.
Изгледајте и осећате се добро
Бренд савршено зна како да изгради позитиван имиџ на тржишту. Он жели да уради ово повезујући своје производе са физичком активношћу, успехом и одлучношћу коју спортисти представљају. Ова врста сарадње доприноси стварању јаке везе између бренда и потрошача који се идентификују са вредностима које представљају људи који су снажно повезани са физичким радом. Као што смо поменули, ово није прва кампања која жели да популарише ове вредности. Цалвин Клеин мајсторски демонстрира лепа, мишићава тела обучена у њену суптилан доњи веш који ласка фигури.
Цалвин Клеин је познат по својој култној кампањи „Ми Цалвинс“ из 2019. године, у којој познате личности, укључујући спортисте, позирају у доњем вешу бренда. Ова кампања је укључивала, између осталог: тенисери, кошаркаши, фудбалери и сурфери, као што су Ник Јанг, Одел Бекам млађи, Метју Тери и други. Бренд је такође био званични партнер у спортској одећи за Мајор Леагуе Соццер (МЛС), америчку фудбалску лигу. У оквиру ове сарадње креирала је кампање са фудбалерима као нпр Давид Вилла или Грахам Зуси.
“Калвинс или ништа” – шта можемо очекивати?
Најновију колекцију рекламирају лица Алекс Морган, Клои Кели, Кенза Дали, Мана Ивабучи и Мери Фаулер. Оно што је горе поменутим женама заједничко је да су све професионалне фудбалерке. Свих пет играчица су успешни у свету женског фудбала и представља своје земље на међународној арени. Иако долазе из различитих земаља (Морган из САД, Кели из Енглеске, Дали из Алжира, Ивабучи из Јапана, Фаулер из Аустралије), деле страст према фудбалу и познате су по својим вештинама, таленту и посвећености развоју женског спорта. Фудбал.
Сама кампања, коју је овековечила Бриана Капоци, води нас у интимну сферу сваке жене, показујући њихову непоколебљивост. самопоуздање и сензуалност. Користећи експресивне крупне планове и пуне кадрове, Цапоззи такође наглашава разноликост и вишедимензионалност сваког појединца. Она слави и њихову снагу и рањивост, који су важни елементи ове кампање.
Кампања је овековечила гипс Цалвин Клеин у модерном памучном доњем вешу. Све ово у комбинацији са једноставним, високим тексас панталонама које односе се на класичне, једноставне и широке стилове из 90-их.Поред тога, не недостаје скраћених и класичних јакни за камионе које дају карактер целом стајлингу. Истакнуте су и карактеристичне мајице са логом бренда, које су неизоставни елемент сваке пуштене колекције. ” „Цалвинс ор Нотхинг” ће се ускоро појавити на друштвеним мрежама Калвина Клајна, као и на атрактивним локацијама широм света.
Оставите коментар