Флоренце Пугх је амбасадор Тиффани &амп; Шта
Недавно двадесетседмогодишња Флоренс Пју није могла да избегне рефлекторе. Британска глумица глумила је у најновијем филму Кристофера Нолана, „Опенхајмер”, који од премијере пре две недеље непрестано добија бриљантне критике. Међутим, његова улога је значајна и ван корпоративне индустрије. Позвана је да сарађује са реномираним америчким луксузним јувелиром и специјализованим продавцем. Дакле, званично је- Флоренс Пју је амбасадор компаније Тиффани & Цо.
Женски дух бренда
Током година, Тиффани & Цо. био је повезан са многим иконичним тренуцима у поп култури. Њихова водећа продавница на Петој авенији у Њујорку, често називана „Тифанијева главна продавница“, постала је симбол луксуза и романтике. Бренд такође брине о свом беспрекорном имиџу и пажљиво сарађује са звездама. Флоренс Пју је ипак одличан пример за многе жене. Заслужила ју је улога Ејми Марч у адаптацији “Мале жене”. међународна слава и номинација за Оскара у категорији најбоља споредна глумица.
У најновијем филму „Опенхајмер” глумица игра заводљивог психијатра заљубљеног у главног јунака. Млада, талентована, звезда у успону свих врста биоскопа маестрално је представила свој лик, стекавши признање широм света. Није ни чудо што је Тиффани & Цо одлучио да је именује за ново лице свог бренда. ” Узбуђен сам што могу да најавим ову сарадњу “ – написао је Пју на Инстаграму. „Једнако посебан дан за снимање ове кампање јер сам тада још увек скривао обријану косу. Хвала ти што си ми дозволио да будем свој „.
Флоренс Пју је амбасадор компаније Тиффани & Цо и њиховог јединственог накита
Бренд је позвао своје амбасадоре да сарађују у представљању најновије кампање која представља проширење своје познате колекције Тиффани Лоцк. Тифани брава је јединствен комад са богатом историјом која датира још од почетака компаније 1800. године. Ови катанци, са карактеристичним Тифанијевим амблемом, првобитно су имали практичну функцију, али су се временом трансформисали у симбол љубави и посвећености. Парови су почели да их размењују као доказ својих осећања, а временом су и постали синоним за нераскидиве везе међу љубавницима.
„Одушевљени смо што можемо да представимо нове изразе теме Тиффани Лоцк“, рекао је Александар Арно, извршни потпредседник Тиффани & Цо. „Амбасадори наше куће представљају нове дизајне у кампањи која је усидрена у идеји љубави, која је била централна за ДНК нашег бренда од његовог оснивања 1837. Проширена колекција стога се допада свим половима и нуди разноврстан асортиман накита, укључујући привесци, прстење, минђуше и наруквице. Свака звезда кампање је представљена у Лоцк-овом најновијем дизајну, а свака има моћан изглед симбол који представља нераскидиве везе. Несумњиво је да је именовање Флоренс Пју за амбасадора Тиффани&Цо био одличан маркетиншки потез за бренд који, као и глумица, жели да шири позитивне вредности у савременом свету.
Оставите коментар