Тријумф “Емилије Перез” у Кану

Тријумф Емилије Перез у Кану
Пхото холливоодрепортер.цом

Синоћ је завршено 77. издање Међународног филмског фестивала у Кану. Једно од његових изненађења показало се сјајним тријумф “Емилије Перез” у Кану, у продукцији Саинт Лаурент Продуцтионс. Овај филм је освојио три престижне награде, одушевивши и публику и критику. Успех филма није само велико достигнуће за свет филма, већ и велика част за бренд луксузне одеће. Саинт Лаурент Продуцтионс, филмско одељење познате модне куће, доказало је да се креативност подједнако ефикасно може пренети и на биоскопско платно.

Освајање две престижне награде на једном од најважнијих филмских фестивала у свету истиче колико је Сен Лоран посвећен уметничким пројектима на највишем нивоу. Награда за најбољи сценарио, глуму и Златна палма за најбољи филм доказују одличан квалитет продукције и њен дубок утицај на гледаоце и критичаре. Тријумф Успех „Емилије Перез” у Кану је и потврда Одијаровог талента и одличне глуме. Филм ће сигурно ући у историју кинематографије као иновативна продукција која је дотакла срца публике широм света.

У Кану владају жене

Жири 77. Међународног филмског фестивала у Кану, којим председава Грета Гервиг, редитељка “Барби”, одлучио је да на невиђен начин ода почаст изванредној глуми. Међутим, уместо да награду додели једној глумици, жири је одлучио да призна све четири главне женске улоге. Тако је награда припала: Карла Софија Гаскон, Селена Гомез, Зое Салдани и Адријана Паз. Како је Гервиг нагласио: “Желели смо да ценимо моћ женске глуме, која је јединствена у овом филму. Свака глумица у ову причу уноси нешто јединствено, а заједно стварају нешто трансцендентно.”

Саинт Лаурент Продуцтионс и тријумф Емилије Перез у Кану
Пхото фестивал-цаннес.цом

Ово је историјски тренутак за филмски фестивал у Кану јер Карла Софија Гаскон постаје прва трансродна глумица која је добила награду. На завршној церемонији одушевила је све у црној хаљини од дреса Саинт Лаурент, украшеној месинганим минђушама и манжетнама, и класичним патент пумпама. У својој изјави, глумица се вешто осврнула на поруку награђеног филма.

„Желим да верујете, баш као у филму „Емилија Перез“, да увек можете да се побољшате, да свако може да постане бољи човек“ – рекао је Гаскон. „Она се такође обратила онима који су нанели штету транс заједници: „Сви ви који сте нас натерали да патимо, време је да се промените.“ Одлука жирија да ода почаст свим глумицама „Емилије Перез“ наишла је на велики аплауз од стране публике. публика се вероватно доживљава као важан корак ка већој заступљености и инклузивности у биоскопу.

Тријумф „Емилије Перез” у Кану и редитељски ловор

Уз то, Жак Одиард, искусни француски редитељ, добио је награду жирија на Канском фестивалу за тријумф „Емилије Перез”. Био је то врхунац његове 30-годишње каријере. Ово је јединствено признање, с обзиром да фестивал традиционално додељује само једну награду по филму. Аудиард није крио емоцију када га је примио. Признао је да је ово испуњење његових дугогодишњих снова и да није сигуран шта ће сада да ради до краја живота.

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=з2вЗгкјрБ4в
@СаинтЛаурент

Истовремено, редитељ је искористио прилику да упути апел публици у одбрану биоскопа. Он је нагласио да је будућност ове уметности у биоскопима, где гледаоци могу у потпуности да се уроне у свет филма. Био је критичан према гледању филмова код куће, са телефоном у руци, тврдећи да овај облик није упоредив са искуством у биоскопу. Аудиардове речи наишле су на велики аплауз публике и филмске индустрије. Многи су их видели као манифест за биоскоп и његове вредности, у временима доминације стриминг платформи и кућне забаве.