Бурберри са новом кампањом “Година зеца”.
Британска луксузна модна кућа Бурберри позната је по изузетно осмишљеним рекламним кампањама. Бренд увек укључује тим људи у своје продукције и гради јединствену атмосферу око најновијих колекција. Прошле године смо били сведоци кампање “Претходна ноћ”, пуне узбуђења и ишчекивања празника. Овог пута Бурберри представља свету нешто сасвим друго. Кампања 2023 је инспирисана кинеска Нова година и открива колекцију одеће у којој мотив зеца има посебну улогу.
Година Зеца, које промене ће донети?
22. јануара, по кинеском хороскопу, улазимо у наредну годину, не случајно названу Годином зеца. То је зато што ће водени зец бити његов покровитељ. Према кинеској астрологији, животињски знаци зодијака хиљадама година одређују људску судбину. Предстојећа година Зеца треба да буде пуна хармоније и реда, према Кинезима, омогућиће вам да дођете до даха и да се привремено зауставите у сталној журби. Година зеца такође треба да донесе обиље, остварење страсти и успеха, као и испуњење снова. И све то након тешке и хаотичне године Тигра коју смо доживели 2022.
Чини се да је то порука коју Бурберри покушава да одрази у својој најновијој колекцији одеће. Такође се каже да бренд поздравља нову перспективу и жели да је прошири на своје потрошаче. Новом кампањом он подстиче људе да: “искуства изванредних за проналажење самопоуздања, страсти и креативности”. Међутим, да ли је ова утопијска главна идеја видљива у одећи предстојеће колекције?
Класичан монограм са забавним преокретом
Нико се неће изненадити да је зец кључни мотив који се провлачи кроз целу колекцију, у разним верзијама инспирисаним популарним цртаним филмовима. Међутим, Тхомас Бурберри је одабрао занимљив и помало смешан акценат. Па, класични монограм бренда који је дизајнирао Рикардо Тиши, претворио га је у зечје уши. У најновијој колекцији украсиће женску, мушку и дечју одећу, али и култну Лола торбу и додатке.
Графички отисци зечева појављују се на хаљинама са елегантним акцентом машне, поло мајицама дугих рукава и танким хеланкама, између осталог. Увек модерне Варсити јакне такође стижу овог пута у јакој палети боја јарко црвене и тамноплаве, са Бурберријевим признањем Години зеца видљивим на грудима. Поред тога, дизајнер је експериментисао са формом самог монограма. Тако су неки од мотива зечића постављени један уз други, тако да се уши спајају у облику срца, док други седе на Бурберри логоу.
Међутим, овај духовити редизајн колекције није једини врхунац кампање Година зеца 2023. Бурберри-јеви напори сежу дубље од саме колекције – бренд је одлучио да прослави Годину зеца видео клипом. На снимку су глумци Ки Кси, Схи Пенгиуан и атлетичарка Џао Лина, а фотографије су снимили редитељ Зик Лиу и фотограф Скај. Триптих је додатни коментар на трагање три лика за слободом, јер се сваки од њих упушта у визуелни дијалог о креативности. Цела кампања најављује нову еру пуну успеха за британски бренд Бурберри. Медији већ показују љубав према пројекту и критичара и присталица модне куће.
Оставите коментар