Тржиште луксуза на Интернету – какво је оно у ствари?
Тржиште луксуза на Интернету има много облика и за свакога значи нешто другачије. За неке, висококвалитетна одећа, а за друге најудобнија софа на свету. Интернет је место где вам је луксуз доступан на дохват руке, понекад чак и достављен кући.
Интернет је пун продавница које нуде луксуз у виду најквалитетније одеће. Најбоље најчешће креирају пољски дизајнери који, да би се истакли и били познати на тржишту, највећи акценат стављају на квалитет. Луксуз ових предмета огледа се и у оригиналном дизајну, захваљујући коме сваки од њих показује да је купљен у типичној луксузној радњи.
Вероватно највећа ствар која се може поменути,Луксузно тржиште на Интернету су некретнине.Ово тржиште је већ неколико година под опсадом, а главни клијенти агенција за некретнине су познате личности и звезде светске класе. То су људи који су спремни да плате готово сваки новац за луксуз. И тако, за неколико милиона долара можете купити прелепу кућу од преко 1.000 квадратних метара, која се налази на Холивудским брдима.
Ексклузивне некретнине и тржиште луксуза на интернету?
Има ли луксуза већег од могућности да свој живот проведете у тако дивном имању?Наравно, на пољском онлајн тржишту постоји и неколико агенција за некретнине које нуде луксуз по мери пољских услова – обично су то виле изграђене на периферији највећих градова. Рађене по америчком моделу, имају базене, приватно обезбеђење и, на пример, биоскопске сале. Све ово можемо видети користећи онлајн каталоге агенција за некретнине.
Ако је реч о некретнинама, вреди поменути луксуз по мери наших потреба, односно бутике који нуде елементе ентеријера увезених из најудаљенијих крајева света. Италијанске софе, амерички намештај, футуристички столови, скандинавски кревети и многи, многи други производи овог типа чине сваки ентеријер нашег дома синонимом за реч „луксуз“.
Тржиште луксуза на Интернету и луксузни вишесекторски бутици?
Поред луксузне одеће и некретнина, на интернету можемо пронаћи и много мање предмете за свакодневну употребу, који су такође синоним за луксуз. То је случај са интернет продавницама деликатеса које нуде храну. На пољском онлајн тржишту постоји неколико конкурентских продавница које нуде луксузне производе увезене из иностранства. Њихово присуство чак иу најсофистициранијим ресторанима у Пољској је прави луксуз.
Све ово можемо имати код куће са неколико кликова на одговарајућим веб локацијама. Поред прехрамбених производа, тржиште луксуза на Интернету укључује и алкохол, који у многим стручним круговима, са логом одговарајућег бренда, представља одредницу позиције и говори о томе како одређена особа доживљава луксуз. Ово је важно током важних канцеларијских састанака или конференција.
Аутомобили, авиони и јахте – да ли ово укључује онлине тржиште луксуза?
Једним кликом миша можете се наћи у луксузној продавници која нуди најскупље аутомобилско благо на свету. Аутомобили као што су Бентлеи, Феррари или Ламборгхини су водећа понуда таквих бутика. Неко ко сања о најновијем хеликоптеру вредном неколико милиона долара или ексклузивној јахти дугој неколико метара неће имати проблема. Широк спектар луксуза на Интернету је запањујући.
Премиум и супер премиум туре
Луксузно тржиште на мрежи се не односи само на материјалне ствари, али и оне које не можемо додирнути, али их можемо користити ограничено време. Мислимо, између осталих, на луксузне туристичке агенције. Нуде кратак или дуг боравак на местима познатим по луксузу. Најлуксузније дестинације су, на пример, Бора-Бора, Бали и Сејшели. Њихова највећа предност је чињеница да је време на овим најпознатијим дестинацијама за одмор прави луксуз, посебно с обзиром на тренутне временске прилике у Пољској. Сунце 365 дана у години, најскупља пића и најлепша боја воде коју можемо да замислимо…
Дакле, даме и господо, тржиште луксуза на Интернету постоји више од десет година и одлично послује.
Оставите коментар