Историја бренда Лоуис Вуиттон
Лоуис Вуиттон је бренд који се тренутно сматра једним од најцењенијих, најпрепознатљивијих и идентификованих са безвременским луксузом. Заштитни знак са словима ЛВ је тражен и веома пожељан објекат у скоро свакој земљи света. Због своје огромне и сталне популарности,Бренд Лоуис Вуиттонтакође је један од најфалсификованијих на свету.
Који су били почеци историје бренда Лоуис Вуиттон?
Свака прича има почетак: производи Лоуис Вуиттона дебитовали су на тржишту 1854. године. У почетку је бренд био повезан само са производњом браон ташни потписаних златним иницијалима ЛВ, али је временом ојачао и проширио асортиман.
Оснивач бренда био је Лоуис Вуиттон, који је имао прилику да усаврши своје јединствене занатске вештине у фабрици Монсиеур Марецхал у Паризу.
Тамо се у почетку бавио паковањем, а 1854. године отворио је своје место које нуди услуге паковања судске одеће у кофере (популаран тренд у 19. веку). Тада је почео да експериментише и ради на дизајну кофера и путних торби. Тада се већ специјализовао за моду.
Лоуис Вуиттон и прва торба за разлику од било које друге
1858. година донела је прави искорак у моди. Тада је Лоуис Вуиттон објавио иновативни правоугаони кофер од лакшег материјала – платно без мириса надмашило је кожни пртљажник и постало показатељ новог квалитета.
Моћ Лоуис Вуиттона је брзо расла – наслеђе оснивача бренда није проћердало свој потенцијал.Године 1892. управљање компанијом Лоиус Вуиттон припало је његовом сину Жоржу.
Био је то потомак чувеног дизајнера који је проширио групу прималаца луксузних производа и отворио прву радњу у Лондону. Од тада, локација у улици Оксфорд омогућила је широку експанзију бренда широм света.
Лоуис Вуиттон са познатим логотипом Монограм Цанвас
Велика популарност бренда широм света брзо је довела до покушаја фалсификовања, па је отуда и идеја Жоржа Витона да дизајнира посебан лого. Поред тога, потомак познатог оснивача бренда развио је и специјалну комбиновану браву за кофере и представио прву меку торбу Лоуис Вуиттон.
Снага бренда Лоиус Вуиттон у трећој генерацији
1914. година и отварање продавнице на Јелисејским пољима у Паризу додатно су ојачали позицију бренда у свету. Луксузне торбе и кофери са потписом Лоиус Вуиттон-а вероватно никада неће изаћи из моде. Ово је елеганција коју могу поседовати само прави познаваоци лепоте
Оставите коментар