Историја бренда БМВ – Минхенска прича

Историја бренда БМВ Минхенска прича
извор: бмвгроуп.цом

Историја бренда БМВ је епско путовање кроз деценије инжењерске прецизности и аутомобилских иновација. Историја бренда БМВ – Минхенска прича започео је 1916. године у Минхену, где је БМВ поставио нове стандарде у свету аутомобила, комбинујући напредну технологију са страшћу за брзу вожњу. Овде, у срцу Баварске, рођен је бренд који је брзо постао синоним за изврсност, перформансе и задовољство у вожњи без премца. Од првих авионских мотора, преко легендарних модела као што је 328, до модерних икона у виду М серије и електричних модела, БМВ је увек померао границе онога што је могуће на путу. Ова минхенска прича није само историја компаније, већ и прослава аутомобилског духа који покреће возаче широм света да постигну више, брже и боље.

Историја бренда БМВМинхенска прича

Тренутно је БМВ глобални лидер у аутомобилском сегменту, нудећи престижне брендове као нпр БМВ, МИНИ, Роллс-Роице и БМВ Моторрад. Задовољава потребе најзахтевнијих купаца широм света. Међутим, почеци бренда који датирају из 1916. године били су много скромнији и изазовнији, пре него што се компанија трансформисала у симбол луксуза и иновације. Истражите фасцинантно историје БМВ, који показује како је бренд рођен из страсти и постао једна од најважнијих сила у аутомобилском свету.

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=7КоИДцхкУЈв&аутхусер=0

Почеци – од авионских мотора до мотоцикала (1916–1923)

БМВ су основали Карл Рап и Густав Ото 7. марта 1916. године у Минхену. У почетку је компанија радила под именом Рапп Моторенверке, специјализована за производњу авионских мотора. Међутим, компанија је убрзо трансформисана у Баиерисцхе Моторен Верке, што је требало да симболизује њене регионалне корене и амбиције везане за аутомобилску индустрију. Први успех компаније био је шестоцилиндрични авионски мотор БМВ ИИИа, који се одликовао одличним перформансама на великим висинама.

Историја бренда БМВ
извор:бмвгроуп.цом

Након завршетка Првог светског рата, као резултат одредби Версајског споразума, БМВ је био приморан да престане са производњом авионских мотора. Компанија је морала да се прилагоди новој реалности, што је довело до проширења делатности и на производњу мотоцикала.

Историја бренда БМВ Фабрика
извор:бмвгроуп.цом

Године 1923. БМВ је представио свој први мотоцикл. Р 32 се одликовао и иновативним погонским системом са боксер мотором и погоном на карданском вратилу. Овај модел је постао темељ каснијих успеха бренда у сегменту мотоцикала.

БМВ-ов деби у свету аутомобила (1928–1939)

Године 1928–1939 биле су период у којем је БМВ направио свој велики улазак на аутомобилску сцену, правећи прве кораке у свету аутомобили и стварање темеља за будући успех. Компанија, која је почела са производњом авионских мотора, одлучила је да се окуша у новој индустрији. Све је почело преузимањем фабрике у Ајзенаху 1928. године, где су се производили мали, али популарни аутомобили Дики. Тако је рођен први БМВ аутомобил – Дики модел 3/15 ПС, који је био лиценцна верзија британског Аустин 7.

Историја аутомобила марке БМВ
извор:бмвгроуп.цом

БМВ Дики је одиграо кључну улогу у историји бренда, као први аутомобил који је БМВ извео на тржиште аутомобилске. Модел Дики 3/15 ПС је био компактан, економичан аутомобил који је брзо стекао популарност међу немачким возачима. Аутомобил је био опремљен са четвороцилиндрични мотор запремине 748 цм³, који производи 15 коњских снага. Ово је омогућило максималну брзину од приближно 75 км/х. Иако такав учинак данас може изгледати скромно, у то време Дики је нудио изузетну вредност за новац, што је привукло многе купце, посебно током периода економске неизвесности.

Историја бренда Блуе БМВ
извор:бмвгроуп.цом

Тридесете године прошлог века биле су период динамичног развоја БМВ-а у сегменту путничких аутомобила. Тада су створени модели који су постали стални део индустрије историја аутомобила. БМВ 328 – спортски роудстер, важио је за један од најлепших дизајна свог времена и постигао је бројне успехе на тркама. Овај модел је постао симбол инжењерске прецизности и спортског духа који још увек дефинише бренд БМВ.

Тешка времена рата и обнове (1939–1959)

После тешких послератних година, БМВ се вратио производњи авионских мотора за немачку војску. Компанија је била на ивици пропасти, принуђена да поново изгради свој потенцијал. Послератне године су биле посебно захтевне – савезничко бомбардовање и демонтажа фабрика изазвали су огромне губитке, а фабрике у Ајзенаху дошле су под контролу совјетских власти.

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=6ф86Бе-диЈо&аутхусер=0

Рођење модерног бренда БМВ (1960–1980)

Суочен са потешкоћама, БМВ је одлучио да се фокусира на производњу мањих, приступачнијих аутомобила, што се показало као пробој. Године 1961. представљен је модел 1500, чиме је отворена серија компактних лимузина “Неуе Классе”. Управо су ови динамични, иновативни аутомобили дали нови правац бренду, трансформишући БМВ у произвођача модерних, спортских и елегантних возила.

Историја бренда Модерни БМВ
извор:бмвгроуп.цом

Седамдесете су биле време експанзије и консолидације глобалне позиције БМВ-а. Новоотворени истраживачко-развојни центар у Минхену 1972. године постао је легло иновација, где су настали легендарни модели серије 3, 5 и 7.

1980-те и 1990-те – Историја бренда БМВ – Минхенска прича

Период 1980-их и 1990-их био је време интензивног развоја и увођења модела који су трајно дефинисали идентитет бренда. 1985. БМВ је представио први модел М3, који је постао икона спортских аутомобила, комбинујући тркачке перформансе са свакодневном практичношћу. М серија је брзо постала синоним за врхунски инжењеринг и адреналин на путу.

БМВ је успешно ушао на страна тржишта, отварајући нове производне погоне, укључујући: у Сједињеним Државама и Јужној Африци. Компанија је такође почела да улаже у истраживање нових технологија, што је резултирало увођењем напредних система безбедности и удобности.

Нови миленијум – иновације и одрживост (2000-2020)

Улазак у нови миленијум донео је нове изазове и могућности за БМВ. Компанија се фокусирала на развој технологија везаних за екологију и одрживи развој. БМВ је 2001. године увео модел Мини на тржиште, поново активирајући легендарни британски бренд под својим окриљем, што се такође показало великим успехом.

Историја бренда БМВ Мини
извор:бмвгроуп.цомИсторија бренда БМВ – Минхенска прича

Поред тога, кључни моменат је била премијера БМВ серије “и” 2013. – линија електрични аутомобили и хибриди, укључујући револуционарни и3 и спортски и8. БМВ је постао један од лидера на тржишту електричних возила, комбинујући екологију са карактеристичном динамиком вожње бренда.

БМВ данас Историја бренда БМВ – Минхенска прича

Данас је БМВ глобални бренд који константно настоји да постави нове стандарде у аутомобилској индустрији. Компанија наставља да развија свој асортиман електрична возила и аутономан, уз увођење иновација у традиционалне моделе сагоревања.

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=1ЈкПаА5омр8&аутхусер=0

Са седиштем у Минхену, БМВ остаје веран својим баварским коренима, истовремено симбол немачког квалитета, прецизности и јединственог карактера. Ово је прича о бренду који непрестано помера границе и инспирише нове генерације возача широм света. БМВ не прави само аутомобиле – он такође ствара емоције који прате свако путовање.

Четири стуба успеха – БМВ, МИНИ, Роллс-Роице и БМВ Моторрад

Данас је БМВ група више од БМВ-а. Бренд се развија и стиче све већи престиж захваљујући четири кључна бренда: БМВ, МИНИ, Роллс-Роице и БМВ Моторрад. Сваки од њих даје јединствен допринос креирању премијум понуде. Покрива и путничке аутомобиле, мотоцикле и мобилне услуге.

Историја ексклузивног бренда БМВ
извор:бмвгроуп.цом