Прича о Филипу Плејну – дизајнеру са пословним лоптама!
Пре само неколико година, нико није чуо за њега. Данас прича о Филипу Плејну јасно показује како можете постићи вртоглав успех на модном тржишту. Разбијајући калуп и оквир који нам намећу други дизајнери, Плеин је отворио очи свим креативним људима на свету.
Данас је логотип лобање популаран бренд, познат широм света. Можда многи од вас не могу толерисати или су чак алергични на његове креације. Једно је сигурно, он заслужује велико поштовање за начин на који приступа свом послу.
Прича о Филипу Плејну – све је почело у Немачкој
Када се родите у Минхену, у породици интелигенције, ваш план акције стриктно дефинише ваш отац лекар. Млади Плеин је послат у елитну школу Сцхлосс Салем Алма. Када је студирао право, одлучио је да почне да прави луксузне кревете и столове за псе.
Наследио га је од свог деде20.000 немачких маракаа 1998. године отвара предузеће за производњу намештаја. Коришћење породичног богатства на овај начин.
У свом дизајну користио је висококвалитетну крокодилску кожу. Често је након тапацирања радне плоче остало доста материјала. Тада је дошао на идеју да направи екстравагантне торбе које су задивиле многе људе.
Ваљда је већ знао где му је место и шта хоће да ради. Мислим да у животу нема случајности, прича Филипа Плејна то јасно доказује. Најважније је да започнете нешто што вас заиста узбуђује и што волите. Дизајн намештаја био је природан пут у свет високе моде са великим М.
Преломни тренутак за дизајнера – прича Филипа Плејна
Свако од нас има своје време и треба га максимално искористити. Такав период десио се за Плеин 2003. године на Сајму моде и дизајна – премијера у Дизелдорфу. То је један од највећих догађаја у Немачкој и одређује шта ћемо носити следеће сезоне.
У то време продавао је намештај, производе за псе и кожне торбе.
Пхилипп у Диселдорфу је продао своје производе за само један дан 100 00 евра!!! Додуше, ово је невероватан резултат за некога ко тек почиње да се бави овим послом. Златно дете моде? Хмммм, не знам, али једно је сигурно Плеин има муда…
Следеће године је ушао на исти сајам са знатно проширеном и холистичком понудом. Имао је производе за децу, жене и мушкарце. Ипак, највећу сензацију изазвале су војничке јакне украшене лобањом од Сваровски кристала. Филип је смислио превисоку цену од неколико стотина евра за једну јакну. И шта? И ништа – трчали су као вода.
Постали су толико популарни да су за неколико месеци одустали милион евра!
Овако почињете да се пењете на веома високе мердевине. Наредних година постаје само боље и све указује да је прича о Филипу Плејну сан већине младих дизајнера.
Како прича о Филипу Плејну утиче на иновативни приступ свету моде?
Овај 39-годишњи Немац брзо је схватио огромну моћ друштвених медија. А такође и неконвенционалне идеје и звезде које данас одлучују о свему. Није бајка да је Плејн организовао једну од својих емисија у јавној кући. А да ли се о томе причало добро или лоше – једно је сигурно – говорило се гласно. Пхилиппплеин претпоставља да је све слично.
Зато је његов приступ промоцији свог бренда један велики одмак од конвенције.
2006. године лица његове кампање били су Маркус Шенкенберг и Наоми Кембел. Трошкови потрошени на светске познате личности брзо су се исплатили. Плеин је схватио да име чини велику разлику.
Наредних година сарађивала је са Крисом Брауном, Линсдеј Лохан, Едом Вествиком, Теријем Ричардсоном, Грејс Џонс, Иги Азалеом, Снуп Дугом и многим другим познатим личностима. Да бисте добили 50 центи да отворите свој бутик, морате потрошити много новца. Филип то савршено разуме и не жали за потрошеним евром.
Прича о Филипу Плејну показује колико је данас важна промоција и све што је у вези са изложеношћу бренда свету. Осим што ћете дизајнирати кожну јакну за 2.000 ПЛН. евра, морате имати план – како да га продате. Није довољно нешто искривити, назвати глупим и чекати успех.
Дизајнер то савршено разуме, ефикасно се сналазећи у густини луксузног маркетинга. Његове модне ревије су другачији свет који је другима тешко да сустигну.
Занима ме ко од данашњих дизајнера улаже од 1,5 до 3 милиона евра за своју емисију?
Ваљда је то сада тако устројено – нема пара, нема масе. У доба свега, морате се издвојити. Чак и када имате нешто веома јединствено, ексцентрични маркетинг кошта!
Филип прави прави шоу. Огромне површине претвара у праву и јединствену представу. Највећа и најузбудљивија која се десила била је темаРоллер – Цоастер, каубојски град, шоу са војном јединицом, Монстер Труцк, скејт парк и базен са скијама и јет скијем.
Ретко је видети тако велике подухвате у свету моде. Али ради! Већ неколико година бренд Пхилипп Плеин добија на вредности као добро италијанско вино.
Како продати јакну за 80.000 долара?
И ту почиње плес пингвина. Плеинови производи доста коштају, мада је то можда и она врста другости коју представља, ко зна…
Мајице почињу од неколико стотина злота, обично од 800 до 1.000 до 2.000 злота. Износ од 2,3 хиљаде ПЛН до просечно 8,9 хиљада ПЛН. ПЛН – ово је цена за јакну.
Ципеле обично коштају 2.300 ПЛН. За већину људи ове цене су превисоке, али не за све. Познајем многе љубитеље овог бренда и износ потрошен на одећу Пхилипп Плеин је само износ који им није битан.
Један од најскупљих производа је јакна од 80.000 ПЛН. долара. Направљен је од крокодилске коже и нерца. Делује утопијски, али овај модел се већ продаје, једноставно, зар не?
Плеин отворено каже да се фокусирао на онлине продају раније него Гуцци или Хермес. Интернет продавнице и сва продаја путем е-трговине доносе компанији до 14 милиона долара годишње. Ово је сума коју би неки луксузни брендови требали узети у обзир.
Њихова политика забрањује онлајн продају. Ово ми је потпуно несхватљиво и чини ми се да од тога данас нико не може да побегне. Ако тврдите да морате да продајете само у стационарним радњама, пуцате себи у ногу – ”кратка лопта, брзи сет”!
Кратка историја Филипа Плејна и његових бутика широм света
Према различитим подацима, бренд има око 30 сопствених бутика, остало су франшизе. Пхилипп не штеди трошкове у дизајну својих стационарних продавница, трошећи милионе на луксузну атмосферу. Његова карактеристична карактеристика су материјали највише класе, као што су мермер, кристали и велика кристална лобања.
Купци воле кристално велико Лобања, често се фотографишу са њом. Ово је нешто веома Плеин – стална селфи тачка у његовим бутицима.
Свако продајно место бренда налази се на одличној локацији. У Лондону, Пхилипп Плеин се налазио у улици Нев Бонд. Његов изложбени простор има 3 спрата и 350 квадратних метара. Инвестед 3,5 милиона евра Они ће се сигурно исплатити са каматама.
Шта одређује Плеин успех?
Његову одећу носе највећи играчи шоу бизниса, укључујући Викторију и Дејвида Бекама, Џенифер Лопез, Дима Билана Тиматија и многа друга позната лица. Данас је светски бренд, а однедавно веома пожељан међу љубитељима моде.
Производи Пхилиппа Плеина су били велики успех. Где је рецепт? Свакако јединствен на основу широко схваћене поп културе. Референца на познате хероје као што су Супермен, Бетмен или други ликови из бајки.
Зато што се свако од нас идентификује са одређеним измишљеним суперменима… Али то вероватно није главна покретачка снага овог познатог бренда. Филип Плејн је одлично научио правила игре у којима је морао да се истакне.
Његов стил је да руши одређене баријере на изузетно топао и веома индивидуалан начин. Многи од дизајнираних производа су ексцентрични, али у исто време могу се носити сваки дан.
За мене је прича о Филипу Плејну пример како се данас добро послује. Није лако у 21. веку брзо створити тако познат бренд одеће као што је он сам. А ако потрошите 500 евра на мајицу, то је знак да сте поверовали у причу овог невероватног дизајнера.
Оставите коментар