Ферари одлучује да прихвати плаћања у криптовалутама

хттпс://ввв.пекелс.цом/пл-пл/здјецие/крзив-луксус-марка-лого-12467788/
извор: ввв.пекелс.цом

Након колапса екосистема Терра Луна, неуспеха ФТКС размене и многих неуспеха, индустрија криптовалута коначно угледа светлост на крају тунела и све више позитивних информација стиже из света!

Што је најважније, највећи играчи као што су Тесла, Аппле и Феррари су заинтересовани за дигиталну имовину. Потоњи се придружио Веб3 ентузијастима сасвим недавно, али са праском!

Ферари даје зелено светло криптовалутама

Свет је 14. октобра чуо сјајне вести – Ферари је почео да прихвата плаћања криптовалутама за своје луксузне спортске аутомобиле у САД. Поред тога, компанија намерава да прошири програм на Европу на захтев својих богатих клијената.

Био је то веома храбар корак од стране тако познатог произвођача аутомобила. Огромна већина највећих компанија држи се подаље од криптовалута. Зашто? Јер волатилност цена Битцоин и других токена чини их непрактичним за трговину. Осим тога, дигитална средства не подлежу јединственим прописима и представљају извор велике потрошње енергије. Ово ефикасно спречава њихово ширење као средство плаћања.

Подсетимо се ситуације из 2021. године када је други произвођач (електричних) аутомобила, Тесла, почео да прихвата плаћања у биткоинима. Ово је било још током претходног биковског тржишта, што је резултирало значајним повећањем цене биткоина. Нажалост, убрзо након овог догађаја, извршни директор компаније, Елон Муск, суспендовао је ову прилику из еколошких разлога.

Хоће ли тако бити и са Фераријем?

Занимљиво, Фераријев директор маркетинга и трговине Енрико Галијера рекао је да Ферари није забринут због негативног утицаја ове врсте решења на животну средину. Он је додао да је захваљујући увођењу новог софтвера и већем коришћењу обновљивих извора угљенични отисак занемарљив.

„Наш циљ да до 2030. будемо неутрални од угљеника је потврђен“, рекао је Галијера у интервјуу.

Феррари одговара на потребе купаца

Ферари је рекао да је одлука донета као одговор на захтеве тржишта и дилера, јер су многи купци инвестирали у криптовалуте и желели да их користе у салонима произвођача.

Овај сјајан гест са Ферраријеве стране није само знак пажње својим дугогодишњим купцима, већ и отвара капију новој генерацији плаћања и читавом свету криптовалута. Можда ће ова врста подухвата постати подстицај за друге брендове да прихвате плаћања у све популарнијим дигиталним токенима.