Бренд Ролек – швајцарска жеља код мушкараца
За неке је то удобност имовине, за друге миран живот, можда слава. Само ми сами знамо шта је реч луксуз и колико асоцијација изазива. Али очигледно је да је један бренд на свету сковао ову узбудљиву фразу. Ролек бренд ово о чему овде причамо сваком момку значи колико и жеља и ово није претеривање.
Зашто је ово име тако јасно повезано са нечим веома елитним?
Да ли су то дугорочни маркетиншки напори или можда типично мушка фасцинација нечим што није за свакога? Одговор – баш као ни на само питање – није лак, јер су многи фактори допринели успеху.
Чини ми се да је бренд Ролекс, пре свега, симбол у историји часовничарства. Изванредан и херојски пионир који се ослањао на своје идеје и технологије које су биле неземаљске за та времена.
Године 1926. направљена је прекретница у историји часовника, када је сат био затворен у водоотпорно кућиште отпорно на прашину и названо Оистер. Наравно, нису сви веровали да се таква иновација може произвести, па је бренд Ролек одлучио да то искористи.
Годину дана након прве производње, доказано је да је сат потпуно водоотпоран уз помоћ младог Мерцедесовог пливача по имену Глеитзе. 10 сати, дрзник је пливао у каналу са производом Ролек а сат је преживео смели покушај у савршеном стању.
Зато је бренд Ролек претеча и прави гладијатор, каквог се данас мало ко сећа!
Након успешног покушаја плутања у каналу, компанија је следила овај импулс. Његов маркетинг представљао је познате спортисте и још смелија достигнућа, наравно све у позадини са Ролек сатовима.
Осим чињенице да летимо изнад Евереста, хајде да се на тренутак фокусирамо на покушај обарања брзинског рекорда. Године 1935, Сир Малцолм Цампбелл, један од најбржих возача на свету, поставио је рекорд од 300 миља на сат, или приближно 485 км/х, копнене брзине у Бонневилле Салт Флатс у Јути.
Као што сте претпоставили, носио је овај елитни швајцарски сат, а бренд Ролек је славио још један успех.
Било је још много сличних успеха, као што је први сат са аутоматским навијањем, Датејуст. Године 1945. ово је било нешто необично и веома иновативно. Данас, да би постојао, бренд Ролек мора да се такмичи са многим веома добрим компанијама.
Ако само из врло једноставног разлога, Ролек сатови више нису ручно рађени. Што многи познаваоци сматрају слабошћу.
То не мења чињеницу да је бренд Ролек, према последњим резултатима Репутатион Институте, најреномиранија компанија на свету.У њиховој ранг листи је на првом месту у граду и то је јасан сигнал ко овде дели карте.
Људи воле Ролек због онога што јесте и то се ускоро неће променити.
Оставите коментар